Nyt on sitten aamupala syöty. Aamupala oli seuraavan lainen:

  • Ruisleipää. Vaasan ruispalat.
  • Kalkkuna leikettä. Kevyt
  • Salaatin lehti.
  • Tomaattia.
  • Kurkkua
  • Mehua. Tropicana appelssiini.

Yritän aloittaa syömään terveellisesti, jotta pääsisi näistä 15kg pois. Katsotaan miten kauan yritys kestää.

Eiiiii!!! Kello on jo 14.00!! Kohta pitäis alkaa lähteä töihin. Ei oikeesti kiinnostais taaskaan yhtään. On se hyvä olla sellasessa työpaikassa jossa ei viihdy yhtään. 2v ja 8kk mä oon töitä tehny kyseiselle yritykselle ja nyt oon huomannu, ettei tää mun elämäni unelma duuni ole ollenkaan. Niin ja kaiken kukkaraksi joudun kärsimään näitä pa*ka työvuorolistoja, sen tyhmän työvuorosuunnittelijan takia (kts. kategoria työ ja oudot työvuorosuunnittelijat) Haluisin mielummin olla vaikka floristi tai jotain.

Itseasiassa olenkin ajatellut hakea puutarhurin perustutkintoon joka alkaa syksyllä. Haku aika loppuu kesään menessä. Eli kiire taitaa tulla. En vain ole löytänyt hakemusta lyseisen koulutuksen sivuilta ja ohjeita olen myös oppilaitoksesta kesyny, mutta sain väärän osoitteen joka ei ollut käytössä. Pitäneen uudestaan vissii ottaa yhtetyttä.

Vitsi että väsyttää, mutta ei nukuta. Onko mahdollista olla sellaista yhtälöä? Kait se on mahdollista, koska sellanen tunne mulla on. Pitäisiköhän yrittää nukkua? Ei vaan malttais, vaikka ei mulla parempaakaan tekemistä kyllä ole.. paitsi jos nyt käyn nukkumaan niin sitten pitäisi kumminkin käydä kohta taas koiran kanssa ulkona, kun se on käynyt vasta aamulla, mutta jos kävis nukkumaan niin ehkä Jussi vois käyttää sen, koska se valvoo ja on hereillä... Tai sitten ei. Huoh.

Odotan innolla ensi viikkoa, kun mennään taas Sarin kanssa kaupungille. Meidän pitäisi käydä laittamassa ne hiukset. Tällä kertaa aijon sanoa sille kampaajalle, että leikkaa kunnolla ne hiukset kerroksittain, koska edellinen kampaaja leikkasi vain vähän latvoista, eikä se musta ollut ollenkaan hyvä lopputulos... Täytyy toivoo, että tällä kertaa onnistuisi.

Miks kannettavissa ei koskaan akku kestä pitkään? Tää on ihan uus kone ja akun pitäisi kestää suhteellisen pitkää, eikä tätä akkua ole rasitettu, että sitä oltaisiin pidetty laturin piuhassa ympärivuorokauden, mutta silti tää ei kestä kauaa. Nytkin on enää 70% jäljellä akkua, vaikka olen käyttänyt tätä vain 10min Huuto mua on huijattu Otsan rypistys

Eipä siinä muutama. Kai mun täytyisi yrittää ainakin hetki torkahtaa, jotta jaksasin sitten paremmin olla yön hereillä...

Öitä! Nauru