Moi taas!

Heräsin tossa klo: 18.45. Tuli taas vähän nukuttua turhan pitkään. Tarkoitus oli ottaa pienet päikkärit, työ yön jälkeen, mutta ne sitten hiukan venähti... Heräsin siihen, kun Jussi tuli suutelemaan poskelle, ennenkun lähti töihin. Päätin sitten herätä.

Katsoin siinä "aamulla" sitten salkkarit -> salatut elämät ja lähdin kaupassa käymään, kun jääkapissa palaa edelleenkin sen pelkkä valo. Kävin tossa lähikaupussa ja kaupasta lähti mukaan seuraavat tavarat:

  • Salaatti
  • Kirsikkatomaatteja
  • Avokaado
  • Mätiä
  • Vaaleeta leipää (koska ruisleipää oli ja tykkään enemmän siitä, mutta avokadon ja madin kanssa sopii paremmin vaalea leipä, nam!)
  • Possun filee pihvejä 2kpl
  • Maksalaatikkoa
  • Koiran ruokaa
  • Käsisaippua
  • Tuoremehua
  • 7päivää -lehti (pakollinnen)
  • fatzerin suklaapatukka valkosuklaa mansikka-basillika. (piti maistaa, mut ei ollut erityisen hyvää, mielestäni)

Sellaiset ostokset tuli tehtyä. Mun pitäis yrittää laiduttaa, mutta vähän hankalaa on. Mä oon 1v, lihonu 15kg!!! Nyt olis siis tarkoitus tiputtaa se 15kg pois. Onnellinen mä olisin jos multa lähtis edes se 10kg pois. Kaikki kilot tuli sillon ku mä tapasin Jussin. Me kumpikaan ei saatu aikaseksi tehtyä ruokaa vaan käyntiin aina ulkona syömassä ja siitähän tää paino on sitten lähti nousuun. Nyt oon ottanu tän tiputus vaiheen päälle, mut huonolla tuurilla.

No joka tapauksessa kaupassa olessa puhelin soi ja äiti soitteli kyytiä jos olisin sen voinut heittää töihin. Katsos, kun äitikin käy öisin töissä. No minähän suostuin. Samallahan se onnistuu, kun olin kumminkin koiraa hakemassa hoidosta pois. Heitin äitin, hain koiran, tulin kotiin ja rupesin raapustaa ja purkaa ajatuksia.

Ensimmäisenä, kun tähän koneelle istuin tuli mieleeni ajatus, mitä pukea huomenna päälle tupareihin. Olen menossa yhden työkaverin tupareihin klo: 18.00 ja sieltä sitten suuntaamme jonnekin baariin. Mä haluisin pukea jonkun minihameen päälle, mutta en haluis olla mikään liian tyrkky. Toinenvaihtoehto olisi laittaa valkoset housut ja saappaat, mut kumpikaan ei oikeen mielytä. Kaikki vaatteet tuntuu olevan mukke tosi pieniä, kun painoo on tullu, enkä haluu ostaa uusia vaatteita, kun haluan näistä kiloista pois ja mahtua entisiin ihaniin vaatteisiini. Ja jotenkin uusien suurempien vaatteiden hankkiminen olis luovutus tälle laihduttamiselle, vaikka se tuntuu epäonnistuvan aina. Söin tai en niin kiloja vaan tulee :D

No mut joo. Taas tää aihe karkas mun laidutukseen ja kiloihin. Eli siis tuparit. Huomenna. Kello 18.00. Mitä laittaa päälle? Varmaan päädyn vaan farkkuihin, johonkin -ei liian pieneen paitaan- ja niihin saappaisiin. Saappaat on ihan kivoja, mut toisaalta... joo ihan sama. Mä en jaksa enää miettiä, mitä sinne pukea. Lähden vaikka jätesäkissä jos tarve vaatii. HAH