Noniin! Nyt on sitten juhlat juhlittu. Ikinä ennen tätä päivää en ole ollut missään "seurapiiri" juhlissa, enkä tule olemaan! Oli niin tylsät juhlat että... No ehkä se sattu myös johtumaan, siitä, että en tuntenut juhlista kuin muutaman ihmisen ja heidänkään kanssa juttu ei oikein tahtonut luistaa. Lisäksi äitini oli myös juhlissa, enkä osaa hänen edessään/seurassa juoda alko(ma)holia (mitä oli hyvin paljon tarjolla) niin sit myös siltä osalta ilta jäi vähän "kuivaks", kun kaikki muut olivat aika hyvin maistissa.

Juhlissa oli paellaa tarjolla. Nam, se oli tosi hyvää. Teemana oli espanjalainen teema ja iltapalana n. klo. 00.00 tarjoiltiin espanjalaista lihaa ja juustoa. Kakkua oli 2 erillaista. Oli mansikka, että saher kakkua. Kummastakaan, en oikein tukännyt. Oli tehty liian makeaksi ja ei kerma vaahto oli muutettu cremeksi.

Synttärisankari saai paljon lahjoja. Lahjaksi keksin hopeisin taskumatin missä oli kirjoitus ja hänen nimensä. Sikälli mikälli hyvä idea, koska taskumatti oli hopeista ja käsityönä tehtyä jonka arvo tuleivaisuudessa tulee vaan nousemaan.. huh sain siitä sievoisen summan kylä pulittaakin... Synttäri sankari sai paljon muitakin hienoja lahjoja mm. kuumailmapallo ajelun ja hauskin oli 200kg painonen suuri tallekekaappi :D Oli siinä ihmettelemistä, sankarilla, kun aamulla oli tuoto sellanen painava rotisko pihalle :D

Stressi oli myös hirveä sekä lahjasta,että mitä synttäreille päälle pukisin. Kolusin varmaan Helsingin kaikki kaupat moneen otteeseen, kunne sitten löysin mieleisen (ja sellanen joka päälle mahtuu). Huomasin nimittäin, että olen lihonut... hyvinkin paljon! Tai kyl mä sen oikeastaan tiesinkin koko ajan, mutta en uskonut sen olevan totta. Viime kesästä olen lihonut kohta n.15kg ja kyllähän se näkyy! Sen tajusin vasta sillon kun sovittelin erillaisia mekkoja ja hameita. No kaiken kauppojen "koluamisen"jälkeen löysin sellaisen vaaleanpunaisen polviinasti olevan mekon jossa oli vaaleanpunaisia kiiltäviä palloja. Sitten sellaisen vaalean poleron. Ostin myös tekokynnet ja kävin suihkurusketuksessa elämäni ensimmäistä kertaa.

Mä oon miettinyt jo jonkun aikaa, että pitäisikö mun ottaa rakennekynnet vai ei. Nyt kun olen näitä tekokynsiä pitänyt 2päivää (joista 3 lähtenyt jo irti) oon alkanut miettimään, ettei siinä ole mitään järkeä. Kynnet koko ajan tiellä ja katkeilee/lähtee irti.

Joo eli vielä palatakseni näihin 50v kemuihin. Juhliin oli tilattu orkesteri soittamaan ihmiset tanssi ja oli kännissä. Äitini lähti juhlista jo n. klo. 01.00 pois kun hänellä oli samanlainen tunne, kun ei oluut tuttuja ja ei kenen kanssa jutella. Minä ja jussi poistuttiin bileistä tuntia jälkeen päin, kun en jaksanut enää olla ja suurin osa vieraista teki lähtöä tuohon aikaan. Osa synä väsymykseeni saattoi myös olla se, että olin herännyt aamulla aikasin kello. 06.00 ja enkä ollut nukkunut päiväunia ollenkaan.