Hei rakas blogikirja!

Äsken paloi hermot niin totaalisesti, että oli pakko päästä purkaa hermojansa kirjoittamiseen.

Puhuin Jussin kanssa puhelimessa. Puhuttiin, että miten ilmoittaa asian toiselle. Itse en voi sietää sitä, että joku tulee sanomaan mulle "mä meen huomenna laivalle". Kyllä mä odotan, että multa kysytään, että onko mulla siihen mitään sanomista, eikä vain "todeta", että asia on näin. Niin teen itsekkin. Kysyn toisen mielipidettä jos olen menossa jonnekin... Siis pitemmäksi aikaa.

Tänään Jussi sitten kertoi lähtevänsä tänään/huomenna kavereidensa kanssa laivalle. Siis tänään!!!!! Maanataina!!!! Ja aravaa vaan suutuinko siitä. Ei sinäänsä, kyllähän se muuten käy ja käviskin jos mut oltaisiin otettut huomioon ja satuttu MULTA kysymään, että olenko suunnitellut joitain muuta menemista ma, ti, ja ke. Mutta EI!!!!!! Ei kysynyt!!!! V*ITTU!!!!!!

Ei, en mä ollu suunnitellu kyllä mitään, mutta ajattelin, että olisi kiva viettää yhdessä ne päivät, kun ne on ainoat päivät jotka meillä on samaan aikaan vapaana. Oltaisiin voitu tehdä jotain kivaa yhdessä... Mutta joo.. ei näköjään sitten. Ei sekään mua niin paljon ärsytä ja olis saanukin lähteä jos olis vaan kysyny ja ilmottanu vähän aikasemmin kuin tänään!!!

Jussin mielestä tässä asiassa taas ei ole mitään väärää!

Kysyiystä raivovitutusta ei myöskään helpottanut se, että meidän on pitänyt ottaa asuntolaina ja lyöttäytyä vihdoin ja viimein yhteen, kunnes rakas "avokkini" kertoo, että on tehnyt jonkun sopimuksen nykyisen asuntonsa omistajan kanssa, että siitä ei voi kuin vasta vuoden kulttua lähteä!!!!! Ja mikä v*tun juttu tämäkin olevinaan sitten on? Miks ollaan ottamassa asuntolainaa ja käyty katsomassa kämppiä jos toinen meinaa jäädä sittenkin asumaan samaan asuntoon? Tilannetta ei yhtään helpota, että itse asun aivan älyttömän kaukana ja olen tavallaan "asunu" Jussin luona vähän niinku pakosta.. Odottaen, että muutettaisiin. Koska Jussi ei halua asua niin kaukana, kun minä asun.

Tuntuu, että meillä on tässä jonkinlainen kommunikaatio ongelma. Tai sitten jokin muu asia on vaan pielessä. En vaan voi ymmärtää miten ihminen voi olla niin itseraks ja itsekeskeinen parisuhteessa, että ei tajua kysyä toiselta mielipidettä!

TÄHÄN ASIAAN ON TULTAVA MUUTOS!