Kello on vasta kolme. huoh. Odotan Jussia kotiin. Se pääsee vasta kuudelta töistä. Kerkee taas toista paljon näkemään, kun itse lähden taas illalla (19.00) töihin ja Jussilla on vapaata tämä päivä. Kiitos siitä meidän ihanalle työvuorosuunnittelijan, kun laittoi kaikki työvuorot ihan ristiin. Myös kiitos siitä, että olen jokatoinen päivä töissä ja jokatoinen vapaalla. Hienoa! Mielestäni "yötyöläisen" pitäisi tehdä muutama päivä putkeen ja sit olis pitemmät vapaat... eihän tälläsiä yhden päivän vapaita kukaan jaksa.. niinku sen näkee täällä mä istun ja kirjottelen, kun ei muutakaan tekemistä ole. Huoh.

Kävin tänään shoppailemassa aamulla, kun olin päässyt töistä. Piti käydä ostamassa pihakalusteet pihalle, mutta en viitsisi sijoittaa omaisuutta mokomiinkin kalusteisiin. Meidän piha ei ole mitenkään kauhean iso joten mitään hirveän isoa ei pihalle voi ostaa ja mun vaatimuksena on, että pöydässä pystyy syömään ainakin 4 ihmistä. Pari hyvää vaihtoehtoa löyty.. Iskusta ja Askosta, mutta hinta pyöri siinä 500-800e lukemissa, kun tarkoitus oli muutamalla satasella saada hyvät vehkeet. Miten nykyään kaikki voi maksaa niin paljon? Johtuuko tää sitä lamasta, vai onko kaikki pihakalusteet kautta aikojen ollu noin kalliita? No mulle jäi harkinta myssy päähän ja kalusteet kauppaan.. etsintä jatkuu yhä...